Technologie evolueert voortdurend en digitale aanwezigheid is belangrijk voor de KMO. Het is een unieke uitdaging waarmee kleine en middelgrote bedrijven worden geconfronteerd. Onze aanpak, gebaseerd op interactieve brainstormsessies, helpt KMO’s om digitaal te groeien en hun concurrentie voor te blijven. Hier is waarom onze brainstormsessies het verschil maken:
1. Klantgerichte Benadering
Bij Creativitijd geloven we in een klantgerichte benadering. Elk bedrijf is uniek, met zijn eigen doelen, uitdagingen en waarden. Dankzij onze brainstormsessies werken we diepgaand met jou als klant samen. We willen je bedrijf en je klanten begrijpen.
Wat zijn je doelstellingen? Wat zijn de behoeften en verwachtingen van je klanten?
Door deze vragen te beantwoorden, kunnen we maatwerkoplossingen bieden die perfect aansluiten bij jouw visie en merkidentiteit.
2. Inlevingsvermogen & Begrip
Met een breed portfolio en ervaring in diverse markten begrijpen we de verschillende uitdagingen waarmee bedrijven te maken hebben. Of je nu een lokale boetiek, een restaurant of een online winkel hebt, we hebben expertise in verschillende sectoren.
3. Interactieve Samenwerking
Onze brainstormsessies zijn interactief en betrekken jou als klant gedurende het hele proces. Jouw feedback is van onschatbare waarde.
4. Transparante Communicatie
Open en duidelijke communicatie is een hoeksteen van onze aanpak. Tijdens de ontwikkeling van je website ontvang je wekelijkse updates, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er gebeurt. Na de oplevering van de website blijven we communiceren en bieden we maandelijkse updates over de prestaties van je website.
5. Flexibiliteit
De behoeften van een bedrijven veranderen over tijd. Daarom zijn we flexibel en staan we open voor aanpassingen en nieuwe ideeën, zelfs na de lancering van de website. We willen ervoor zorgen dat je website kan meegroeien met je bedrijf.
6. Nazorg en Ondersteuning
Onze toewijding gaat verder dan de oplevering van de website. We bieden nazorg en ondersteuning, zodat je altijd hulp hebt als er zich problemen voordoen. Met een onderhoudscontract zorgen we ervoor dat je website up-to-date blijft en altijd presteert op zijn best. Bovendien ontvang je na de oplevering van de website maandelijkse updates met cijfers over de prestaties. Op basis hiervan kunnen we eventuele verdere optimalisaties uitvoeren.
Lees meer over onze aanpak: