Persoonlijke mails, rechtstreeks naar de inbox van je klant.
- Op maat van je bedrijf
- Gebruik de software die je zelf al kent
- Met begeleiding op maat van jouw wensen
- Of zoek samen naar de beste oplossing
We maken e-mails op maat van jouw bedrijf
Als het ergens druk is, is het meestal je inbox.
Toch blijven e-nieuwsbrieven nog steeds een vaak gelezen medium.
Een goed geschreven én ontworpen nieuwsbrief springt in het oog en zorgt ervoor dat je je boodschap op een persoonlijke manier kan vertellen.
Enkele klanten
Geniet bekijk enkele realisaties
Vormgeving op maat
Een ontwerp passend bij jouw huisstijl? Of wil je misschien iets helemaal anders? Wij zorgen ervoor. Creativitijd creëert een unieke en stijlvolle lay-out op maat van jouw bedrijf.
Door de huisstijl van je bedrijf ook in de nieuwsbrief door te trekken, vergroot je de herkenbaarheid van je bedrijf.


Inbox preview
Nieuwsbrief klaar? Klik, versturen. Nee. Voordat we de nieuwsbrief uitsturen, krijg jij eerst een testmail. Zo kan je zien hoe de e-mail er in de inbox van je klant uitziet.
In de overzichtspagina zie je zelfs een preview van meer dan 20 programma’s: Outlook, Gmail, Hotmail, …
Personaliseren
Je lezer persoonlijk aanspreken. Dat is een goeie zet. Zo voelt jouw nieuwsbrief net iets persoonlijker aan dan de rest van de spambox.
Dankzij het gebruik van “variabelen” zorg je ervoor dat elke nieuwsbrief automatisch start met een persoonlijke aanspreking (bv “Hallo Betty”).


A/B Split testing
Je twijfelt tussen 2 versies van een nieuwsbrief? Hoe beslis je dan welke je uitstuurt? De oplossing voor jouw probleem: A/B-split-testing. Hoor je het nu donderen in Keulen? Geen nood, wij weten raad.
In het kort: wij sturen de twee verschillende nieuwsbrieven uit naar een kleine groep gebruikers. We analyseren welke versie het meest succes heeft. En daarna sturen we enkel de meest succesvolle versie uit naar de rest van jouw ontvangers.
Gezien op onze blog?
Blijf op de hoogte.

De perfecte e-maillijst
Je bent een ondernemer, dus je moet een e-maillijst opbouwen. Dat heb je zeker al eens gehoord. Misschien heb je zelfs al een aanmeldingsformulier op

Waarom je een welkomst-e-mail moét sturen!
Een eerste indruk is alles! Daarom is een welkomst-e-mail zo belangrijk, het is het eerste contactmoment met jouw klant en daar begint jullie relatie. In

Jouw e-mail marketingstrategie verbeteren
Je wilt je e-mailmarketingstrategie verbeteren? Je doelen bereiken? Dan ben je op de juiste pagina beland. In deze blogpost geven we je de belangrijkste KPI’s