Een herkenbaar logo én website voor popcorn.coach
Een uniek logo en een website die uitnodigt om contact op te nemen.
Probleem
Positionering van een start-up
Website
www.popcorn.coach
Bedrijf
10 tot 100 werknemers
Onbekend is onbemind.
Als 3 ervaren coaches de koppen samensteken weet je dat er iets mooi van komt.
Met popcorn.coach willen ze opvallen in een overvolle markt van coaches.
Dankzij een opvallend logo en gebruiksvriendelijke website overtuigden ze al verschillende grote klanten in hun eerste maand!
Ontpop je(zelf)
Popcorn is ontstaan uit een warme samenwerking tussen Recha Bervoets, Niels Goyens en Rik Loenders via Track Abilities.
Samen hebben ze heel wat ervaring in loopbaanbegeleiding en het coachen van medewerkers en teams in bedrijven.
Niels Goyens
We zijn heel tevreden over de samenwerking met Creativitijd. We waren op zoek naar een partner die niet alleen creatief en innovatief was, maar ook begreep wat we nodig hadden om ons merk te laten groeien. Vanaf het allereerste gesprek met Creativitijd voelden we ons gehoord en begrepen.
Gedurende het hele project, en ook na de oplevering, stonden ze klaar om eventuele problemen op te lossen en aanpassingen te maken. Hun flexibiliteit en proactieve aanpak maakten de samenwerking vlot en efficiënt.
Het traject.
Hieronder vindt je enkele belangrijke onderdelen van deze transformatie.
Uitwerken van een logo dat opvalt
We hebben een opvallend logo ontworpen dat de aandacht trekt op een unieke manier. Het blijft hangen en onderscheidt in de markt van loopbaanbegeleiding en coaching.
Zelf eenvoudig de website aanpassen
De zaakvoerders van popcorn.coach kunnen de website zelf aanpassen. Dankzij WordPress beheren ze voortaan zelf de website en voegen ze waar nodig de juiste informatie toe.
Eenvoudig de meest geschikte coach vinden.
We hebben een interactieve kaart geïntegreerd waarmee mensen eenvoudig een coach in hun buurt kunnen vinden. Hierdoor vinden klanten nog eenvoudiger de ideale loopbaanbegeleider.
Elke coach kan zich persoonlijk voorstellen.
Op de website hebben de coaches van Popcorn de ruimte om zichzelf persoonlijk voor te stellen. Zo hebben ze zelf in de hand wat de website over hun zegt.
En nog wat extra's.
Hieronder vindt je enkele belangrijke onderdelen van deze transformatie.
Beschikbaar in verschillende talen
Goede reviews? Daar mag je trots op zijn! We hebben daarom bij Kerkhofs de reviewscore op de homepage gezet.
Maandelijkse rapportering
We sturen maandelijks een gedetailleerd rapport naar het Popcorn-team. Op deze manier blijven ze op de hoogte van de prestaties van hun website en kunnen ze snel reageren.
Onderhoudscontract
Om de klant echt te ontzorgen werken we met een onderhoudscontract.
We zorgen ervoor dat de website altijd up-to-date en veilig blijft.
Kom langs, de koffie staat klaar.
Proeven van ons aanbod?
Vraag een vrijblijvend strategiegesprek aan, of kom eens langs in ons kantoor in Peer.
Een lekkere koffie en ons lekker bier staan klaar in het voormalig café “in’t Groene Woud”.