Shopping cart

close

Digitale nieuwsbrief

Je boodschap,
rechtstreeks in de inbox van je klanten

Een nieuwsbrief klinkt misschien wat ouderwets,
maar in een modern (digitaal) jasje gestoken kan
het een budgetvriendelijke manier zijn
om met uw klanten te communiceren.

In het kort …

Persoonlijke communicatie,
rechtstreeks van jouw naar de inbox van je klant

Als het ergens druk is, is het meestal je inbox. Toch blijven e-nieuwsbrieven nog steeds een vaak gelezen medium.

Een goed geschreven én ontworpen nieuwsbrief springt in het oog en zorgt ervoor dat je je boodschap op en persoonlijke manier kan vertellen.

Enkele
realisaties

… en iets minder kort

Vormgeving op maat

Elk project start met het ontwerpen van een unieke en stijlvolle lay-out voor je nieuwsbrief.

Dit ontwerp kan een afgeleide zijn van je bestaande website, gebaseerd zijn op de huisstijl of iets totaal anders.

Door de huisstijl van je bedrijf ook in de nieuwsbrief door te rekken, vergroot je de herkenbaarheid van het bedrijf..

Inbox preview

Alvorens de nieuwsbrief te versturen kan je, met een (spreekwoordelijke) druk op de knop, controleren of de nieuwsbrief correct weergegeven wordt in de verschillende “e-mailclients”.

In een overzichtspagina beschik je over een preview van meer dan 20 programma’s (Outlook, Gmail, Hotmail, …).

Personaliseren

Je kan elke nieuwsbrief steeds eenvoudig een persoonlijke toets meegeven.

Dankzij het gebruik van “variabelen” zorg je ervoor dat elke nieuwebrief automatisch start met een persoonlijk aansprekeing (bijv. “hallo <voornaam><naam>).

Wie wil er nu niet een nieuwsbrief ontvangen die net iets persoonlijker aanvoelt dan de rest van de spambox.

A/B Split testing

Je twijfelt tussen 2 versies van een nieuwsbrief?

Ik heb de oplossing voor dat probleem in een moeilijk woord samengevat: “A/B”-split testing.

Deze methode laat je toe om een beperkte groep gebruikers een verschillende versie van de nieuwsbrief toe te sturen.

Aan de hand van enkele geavanceerde parameters controleer ik welke versie het meest succes heeft. Vervolgens mogen de rest van de ontvangers de meest succesvolle versie in hun inbox verwelkomen.

Reclame of andere onzin

Je hoeft geen schrik te hebben voor lelijke logo’s of url’s die onverwacht in je nieuwsbrieven opduiken.

Ik heb hier een hekel aan, dus ga ik ze ook niet aan je nieuwsbrieven toevoegen. Alle andere links (uitschrijven, doorsturen, …) verwijzen ook steeds naar een pagina op jouw website.

De ontvanger zal dus (helaas voor mij) op geen enkel moment een link met Creativitijd herkennen.

Gebruiksvriendelijk

Ik stoef niet graag, maar onze editor is écht gebruiksvriendelijk.

Je voegt in een handomdraai berichten toe, stelt een fotogalerij samen, … . Dankzij de online toepassing heb je  bovendien geen extra software nodig.

Toegang tot internet is voldoende om een nieuwsbrief (overal ter wereld) te versturen.

Planning

Archief doorpluizen

Met enkele regels code kan ik een archief van al je nieuwsbrieven beschikbaar maken op je website.

Het archief wordt automatisch aangepast. Je hoeft hier dus niet naar om te kijken.

Ontvangst gegarandeerd

Automatiseren

Ik kan verschillende onderdelen van het proces voor je automatiseren.

Wat dacht je bijvoorbeeld van het automatisch verzenden van een nieuwsbrief bij de verjaardag (van uw ontvanger)?

Ook welkomstberichten bij het inschrijven, automatische antwoorden bij een vraag, … kan ik voorzien.

Krachtige rapporten

Conform alle regels

Integratie in uw website

Eigenwijs / eigen wijze

Ik geloof niet in werken voor een klant,
wel in samenwerken met een klant.

Ik weet dat dit net zo goed een spreuk van “Bond zonder naam” had kunnen zijn, maar het is mijn rotsvaste overtuiging.

Alleen door goed samen te werken/luisteren naar elkaar bereiken we een resultaat dat voldoet aan ieders eisen.

Contacteer ons

Laat een bericht achter en we contacteren je zo snel als we kunnen.

Scroll To Top
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.