Shopping cart

close

Advies

Dankzij onze ervaring kunnen
we je bijstaan bij je tocht
doorheen de digitale wereld.

Het internet is een “relatief” nieuwe wereld waar
de verschillende (r)evoluties elkaar snel opvolgen.

Het is onbegonnen werk om als buitenstaander
steeds op de hoogte te blijven van alle
nieuwe ontwikkelingen en de mogelijkheden die ze bieden (voor je bedrijf).

In het kort …

Kennis is macht …

Je kan niet van alles op de hoogte zijn.

Wil je graag jouw verhaal online kwijt, maar krijg je geen reactie (van klanten). Wil je kijken hoe je goedkoper efficiënter kan communiceren?

In de meeste gevallen kunnen we helpen. We komen graag voor een vrijblijvend gesprek eens langs op de koffie.

Enkele
realisaties

… en iets minder kort

Analyse

Voor elk probleem is er een oplossing.

Elke opdracht start steeds met een grondige analyse van je huidige situatie. Deze analyse bespreken we nadien samen.

Aan de hand van deze analyse en het daaropvolgende gesprek ontwerp ik een (strategisch) actieplan.

Dat plan bestaat uit duidelijke mijlpalen, doelen en verwachtingen die steeds gekoppeld zijn aan een realistische planning.

Optimalisatie voor Google

Wie wil scoren op het internet,
moet in de eerste plaats gevonden worden!

SEO (afkorting voor “Search Engine Optimalisation”), of het optimaliseren van je website voor zoekmachnies, is vandaag de dag een onmisbaar ingrediënt van je online strategie.

De optimalisatie voor zoekmachines begint bij Creativitijd al vanaf de start van het project.

Ik kan je niet de hemel op aarde beloven, maar ik zorg er wel voor dat de website van je bedrijf steeds een streepje voor heeft op die van de concurrenten.

Social Media

De komst van Facebook, Twitter en alle andere “Sociale Media” biedt zowel aan particulieren als aan bedrijven een nieuwe manier om met elkaar te communiceren.

Door zorgvuldig en doordacht gebruik te maken Facebook en zijn vriendjes kan je een heel nieuw publiek aanspreken.

Ik geef je graag advies hoe je dit het beste kan realiseren.

Communicatiemix

De filosoof die ooit beweerde dat je beter 1 vogel in de hand hebt dan 10 in de lucht is ofwel een complete idioot ofwel een marketeer uit de 19de eeuw.

Nog nooit heeft een bedrijf beroep kunnen doen op zoveel communicatiekanalen, dat het onverstandig zou zijn om alles in te zetten op 1 vogel paard .

Een doordachte strategie(mix) zorgt ervoor dat je boodschap meer mensen kan bereiken via verschillende kanalen.

Opleiding

Eigenwijs / eigen wijze

Ik geloof niet in werken voor een klant,
wel in samenwerken met een klant.

Ik weet dat dit net zo goed een spreuk van “Bond zonder naam” had kunnen zijn, maar het is mijn rotsvaste overtuiging.

Alleen door goed samen te werken/luisteren naar elkaar bereiken we een resultaat dat voldoet aan ieders eisen.

Contacteer ons

Laat een bericht achter en we contacteren je zo snel als we kunnen.

Scroll To Top
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.